Jak probíhá stěhování firmy
Podívejte se na schéma ideálně naplánovaného stěhování. Pokud potřebujete naše služby rychleji, nic se neděje – máme velký vozový park a dostatečný počet kvalifikovaných pracovníků.
Plánování
Nejlépe 1 měsíc dopředu
- Rozmyslete si, jaké stěhovací služby budete potřebovat a domluvte si bezplatnou návštěvu obchodního zástupce.
- Nevíte-li si rady, obchodní zástupce vám se vším poradí.
- Nechte si vypracovat cenovou nabídku.
- Zarezervujte si předběžný termín stěhování. Vše dokážeme zařídit tak, abyste nemuseli zastavovat chod své firmy.
Stanovení harmonogramu prací
1-3 týdny předem
Balení a úklid
Cca 7 dní předem nebo dle vašich požadavků
- V dostatečném předstihu vám dovezeme a zdarma zapůjčíme krabice na stěhování.
- Rádi vám připravíme také popisné štítky pro označení krabic, nábytku nebo výpočetní techniky.
- Balení šanonů, dokumentace a archivů můžete provést buď sami, nebo je nechat na nás. Nabízíme vám profesionální asistenci před stěhováním. 1, 2 dny před převozem vám dáme k ruce zkušené pracovníky, kteří vám s přípravami pomohou.
- Cenné dokumenty nebo jiné předměty, které nesmí přijít do rukou nepovolaným, stěhujeme v "SAFE" režimu. Zapůjčíme vám speciální uzavíratelné plastové boxy s originálními číselnými pečetěmi.
- Můžete využít také naše další stěhovací služby – kompletní profesionální balení, ekologickou likvidaci nepotřebných věcí nebo úklid.
Stěhování
- V den stěhování k vám přijede náš tým v čele s vedoucím zakázky, který bude po celou dobu stěhování organizovat.
- Zdarma zajistíme zábory na parkování jak u vaší firmy, tak i na nové adrese.
- Provedeme práce dle předem domluveného harmonogramu, odpovědným pracovníkem je řidič stěhovacího vozu – zakázka je po celou dobu pojištěna až do výše 10 milionů Kč.
- Odborně demontujeme nábytek, který dle potřeby zabalíme a připravíme ke stěhování.
- Výpočetní techniku, servery, racky zabalíme do kvalitních obalových materiálů, určených ke stěhování křehkých věcí.
- Vše pečlivě vyskládáme do polstrovaného stěhovacího vozu a převezeme na místo určení.
- Na novém místě rozmístíme vaše věci podle plánků, které společně připravíme. Nábytek smontujeme a ustavíme na vámi určeném místě, výpočetní techniku odborně zapojíme.
A je to!
- Nepotřebné obaly po skončení stěhování odvezeme a ekologicky zlikvidujeme. Nabízíme vám i ekologickou likvidaci nepotřebného nábytku či výpočetní techniky a skartaci starých dokumentů, které zůstaly na původním místě.
- Věci, které nemáte kam dát, rádi dočasně uskladníme v našich skladovacích prostorách.
- Za stěhovací služby zaplatíte hotově a / nebo platební kartou oproti daňovému dokladu.
- Pro prázdné krabice na stěhování si přijedeme ve smluveném termínu, nic nemusíte vybalovat narychlo.
Reference
Kooperativa pojišťovna, a.s.
Během 10 dní bylo přestěhováno 1000 zaměstnanců včetně IT, dokumentace, archívů a skladů. Počítače byly odpojeny, zabaleny a zpětně ustaveny a zapojeny, dokumenty v celkovém rozsahu pěti kilometrů byly stěhovány v uzamykatelných přepravních boxech. Během celého procesu stěhování nedošlo k žádnému poškození stěhovaných předmětů, vše bylo zvládnuto k naší plné spokojenosti.
Letiště Praha, a.s.
V listopadu 2017 jsme pro našeho významného zákazníka realizovali náročný projekt, který spočíval v zajištění kompletní výměny sedacích lavic na všech terminálech Letiště Václava Havla v Praze. Vzhledem k místu realizace probíhaly veškeré práce v nočních hodinách. V přípravné fázi jsme kladli důraz na tvorbu časového harmonogramu, což bylo klíčové a všechny činnosti byly provedeny bez jakéhokoliv narušení provozu. Tato zakázka byla pro nás velkým přínosem a jsme rádi za její zdárné zvládnutí.
ANNONCE a.s.
Se společností STĚHOVÁNÍ Praha, spol. s r.o., spolupracujeme od roku 2010 a jsme s jejími službami naprosto spokojeni.
Ministerstvo financí
Stěhovací služby využíváme od roku 2013. Pochvalujeme si komunikaci s dispečinkem a práci pracovníků v terénu. Jednotlivé zakázky jsou plněny včas, dle předem stanovených harmonogramů a k naší plné spokojenosti. Oceňujeme i moderní vozový park společnosti, který usnadňuje přesuny v rámci centra hlavního města.
Česká národní banka
Společnost STĚHOVÁNÍ Praha, spol. s r.o., pro náš ústav zajišťuje veškeré stěhovací a dopravní služby od roku 2013. Komunikace s dispečinkem společnosti je výborná, jednotlivé objednávky jsou operativně plněny, zaměstnanci jsou vstřícní a ochotní. Během spolupráce nedošlo k žádnému poškození přepravovaných věcí ani k poškození prostor, ve kterých práce probíhají.
Czech News Center
Společnost STĚHOVÁNÍ Praha, spol. s r.o., byla vybrána ve výběrovém řízení na stěhování zaměstnanců naší i dceřiných společností v celkovém počtu 1000 pracovníků včetně nábytku, IT a dokumentace. Vše proběhlo k naší plné spokojenosti. Spolupracujeme již od roku 2011.