Stěhování kanceláří a firem

Ročně přestěhujeme přes 500 firem.
Rychle, bezpečně a bez přerušení provozu.
Bez přerušení provozu
Ve všední dny, o víkendech i svátcích. Stěhujeme 365 dní v roce a vše naplánujeme tak, abyste nemuseli omezit provoz firmy.
S kompletním servisem
Sestavíme harmonogram, dodáme krabice i obalové materiály, zajistíme zábory na parkování a profesionálně se postaráme o IT.
S vlastním koordinátorem
Váš koordinátor zastřeší celý proces stěhování firmy. Zařídí vše od přesunu až po úklid, zapojení IT nebo nákup květin do kanceláří.
Vše s vámi podrobně probereme předem – domluvíme vhodný termín, stanovíme cenu a naplánujeme detailní harmonogram. Stěhování pak běží jako na drátkách.
4.9
98 % zákazníků nás doporučuje
600+ recenzí Google

Máme certifikáty ISO 9001, ISO 27001 i ISO 45001.

Stěhování firem je pod naší taktovkou pohodové a perfektně zorganizované
Tisíce zaměstnanců, těžké stroje, citlivé dokumenty... S námi máte jistotu, že vše proběhne profesionálně a bez stresu.
Notes
Vše pečlivě naplánujeme

Připravíme kompletní harmonogram stěhování, dáme instrukce vašim zaměstnancům. Vy se nemusíte o nic starat.

Calendar
Pracujeme o víkendech
i svátcích

Stěhování naplánujeme tak, aby mělo co nejmenší vliv na fungování firmy, nebo se ho vůbec nedotklo. Běžně stěhujeme i v nočních hodinách.

Computer
Bezpečně přestěhujeme IT

Výpočetní techniku, servery, racky a další zařízení odborně odpojíme a zabalíme do obalů pro křehké předměty. Na novém místě je opětovně zprovozníme.

Delivery
Zapůjčíme krabice

Zdarma vám zapůjčíme krabice na stěhování osobních věcí a připravíme popisné štítky. Nebo nabídneme profesionální asistenci při balení.

Stěhování těžkých břemen
Poradíme si i s archivy nebo těžkými břemeny

Poradíme si s jakýmkoli nákladem do 5 tun, a to včetně jeřábnických prací. Zajišťujeme také šetrné stěhování archivů speciálními přepravními vozíky.

Office chair
Odkoupíme nepotřebný nábytek

Zajistíme odkup starého nábytku. Nabízíme také  ekologickou likvidaci vybavení včetně elektroniky a skartaci dokumentů.

Reference
1000
zaměstnanců
IT technika
Osobní a firemní dokumentace
Archivy
Sklady

Za 10 dní jsme přestěhovali 1 000 zaměstnanců včetně IT, dokumentace, archivů i skladů. Do nového sídla se Kooperativa přesouvala hned z 5 různých adres. 5 km dokumentů jsme převezli v uzamykatelných boxech a počítače v nových kancelářích ihned...

Kooperativa
600
zaměstnanců
Noční stěhování
Osobní i firemní dokumentace
Kompletní balení
IT technika

České aerolinie jsme stěhovali už několikrát. Mnohdy v noci, abychom nenarušili provoz letiště. Přesouvali jsme tu vybavení celých budov, hangárů, kolejí, a to včetně majetku a IT techniky stovek lidí. Od ČSA jsme si pak přečetli, že zadané úkoly...

České aerolinie
400
zaměstnanců
IT technika
Umělecká díla
Osobní a firemní dokumentace
Archiv, knihovna a sklady

Pro NKÚ jsme přesouvali veškeré vybavení a více než 400 pracovníků z 19patrového sídla do dvou moderních kancelářských budov v pražských Holešovicích. Součástí přesunu byly také archivy, sklady, IT technika a umění – například dvě nadrozměrné rytiny...

Nejvyšší kontrolní úřad
Obrázek
DPO
Obrázek
H1
Obrázek
Metrostav
Obrázek
EON
Obrázek
ČT
Obrázek
McKinsey
Jak probíhá stěhování firem s námi
Plánování
Vyjdeme z vašich potřeb

Celý proces stěhování si vezmeme pod svá křídla. Navrhneme postup, vše připravíme a spočítáme, kolik to bude stát. Stěhování přizpůsobíme provozu vaší firmy. Když budete chtít, klidně ji přestěhujeme v nočních hodinách nebo během víkendů.

Harmonogram
Naplánujeme stěhování krok za krokem

Navrhneme nejefektivnější postup stěhování vaší firmy. Vše oznámíme zaměstnancům, zajistíme komunikaci se správou budov, vyřešíme přístupové trasy i zábory na parkování. Stěhovací plán připravíme tak pečlivě, že samotný přesun poběží jako na drátkách.

Balení a příprava
Zapůjčíme krabice, postaráme se o IT

V dostatečném předstihu vám zdarma zapůjčíme stěhovací krabice a obalové materiály. Vytiskneme identifikační štítky a označíme nábytek. IT techniku a elektroniku odpojíme, zabalíme do speciálních boxů a v případě potřeby opatříme i čidly otřesu a náklonu. Nebo vám budeme při balení všeho rádi asistovat.

Stěhování
Přestěhujeme vás, aniž byste přestali vydělávat

Vaši společnost kompletně přemístíme bez přerušení činnosti – pracujeme o víkendech, svátcích i v noci. Stěhování poběží podle harmonogramu, takže na něj můžete navázat i další aktivity. Třeba dodávku nového nábytku, malování nebo úklid.

Pracujete v novém
A je to!

I po převozu vám zůstaneme k dispozici. Vyčistíme původní prostory, nepotřebné vybavení ekologicky zlikvidujeme a dokumenty skartujeme. Věci, které nemáte dočasně kam dát, rádi uskladníme. Starý nábytek vykoupíme a pro zapůjčené krabice se vrátíme v dohodnutém termínu.

Postaráme se o celý proces stěhování vaší firmy
Připravíme harmonogram a vše zkoordinujeme

Zajistíme kompletní management stěhování: od plánování přes přípravu harmonogramu až po koordinaci celé akce. Vy se nemusíte o nic starat.

Informujeme zaměstnance

Všichni budou vědět, kdy se co kam přesouvá. Díky tomu mohou vaši zaměstnanci hladce navázat a na novém místě se rovnou pustit do práce.

Bezpečně přesuneme IT a elektroniku

Přestěhujeme veškeré vaše vybavení – od serverovny až po poslední flash disk. Elektroniku citlivě převezeme, vybalíme 
a rovnou také zapojíme.

Zajistíme zábory na parkování

Zařídíme parkování v místě stěhování i v cílové lokalitě. Víme, kdy je nutné o zábor žádat i jak postupovat při jednání
s úřady.

Nevíte jistě, kolik času stěhování zabere a kolik to bude stát?
Po bezplatné prohlídce budete znát cenu i průběh stěhování