Stěhování kanceláří a firem
Rychle, bezpečně a bez přerušení provozu.
Máme certifikáty ISO 9001, ISO 27001 i ISO 45001.
Připravíme kompletní harmonogram stěhování, dáme instrukce vašim zaměstnancům. Vy se nemusíte o nic starat.
Stěhování naplánujeme tak, aby mělo co nejmenší vliv na fungování firmy, nebo se ho vůbec nedotklo. Běžně stěhujeme i v nočních hodinách.
Výpočetní techniku, servery, racky a další zařízení odborně odpojíme a zabalíme do obalů pro křehké předměty. Na novém místě je opětovně zprovozníme.
Zdarma vám zapůjčíme krabice na stěhování osobních věcí a připravíme popisné štítky. Nebo nabídneme profesionální asistenci při balení.
Poradíme si s jakýmkoli nákladem do 5 tun, a to včetně jeřábnických prací. Zajišťujeme také šetrné stěhování archivů speciálními přepravními vozíky.
Zajistíme odkup starého nábytku. Nabízíme také ekologickou likvidaci vybavení včetně elektroniky a skartaci dokumentů.
Celý proces stěhování si vezmeme pod svá křídla. Navrhneme postup, vše připravíme a spočítáme, kolik to bude stát. Stěhování přizpůsobíme provozu vaší firmy. Když budete chtít, klidně ji přestěhujeme v nočních hodinách nebo během víkendů.
Navrhneme nejefektivnější postup stěhování vaší firmy. Vše oznámíme zaměstnancům, zajistíme komunikaci se správou budov, vyřešíme přístupové trasy i zábory na parkování. Stěhovací plán připravíme tak pečlivě, že samotný přesun poběží jako na drátkách.
V dostatečném předstihu vám zdarma zapůjčíme stěhovací krabice a obalové materiály. Vytiskneme identifikační štítky a označíme nábytek. IT techniku a elektroniku odpojíme, zabalíme do speciálních boxů a v případě potřeby opatříme i čidly otřesu a náklonu. Nebo vám budeme při balení všeho rádi asistovat.
Vaši společnost kompletně přemístíme bez přerušení činnosti – pracujeme o víkendech, svátcích i v noci. Stěhování poběží podle harmonogramu, takže na něj můžete navázat i další aktivity. Třeba dodávku nového nábytku, malování nebo úklid.
I po převozu vám zůstaneme k dispozici. Vyčistíme původní prostory, nepotřebné vybavení ekologicky zlikvidujeme a dokumenty skartujeme. Věci, které nemáte dočasně kam dát, rádi uskladníme. Starý nábytek vykoupíme a pro zapůjčené krabice se vrátíme v dohodnutém termínu.
Zajistíme kompletní management stěhování: od plánování přes přípravu harmonogramu až po koordinaci celé akce. Vy se nemusíte o nic starat.
Všichni budou vědět, kdy se co kam přesouvá. Díky tomu mohou vaši zaměstnanci hladce navázat a na novém místě se rovnou pustit do práce.
Přestěhujeme veškeré vaše vybavení – od serverovny až po poslední flash disk. Elektroniku citlivě převezeme, vybalíme a rovnou také zapojíme.
Zařídíme parkování v místě stěhování i v cílové lokalitě. Víme, kdy je nutné o zábor žádat i jak postupovat při jednání s úřady.