Tipy pro stěhování firmy
Čeká vaši firmu stěhování? Na tohle určitě nezapomeňte
Jak přestěhovat firmu, abyste nenarušili její každodenní chod a produktivitu? A jde to vůbec? Přečtěte, co stojí za úspěšným stěhováním firem a na co byste v rámci příprav určitě neměli zapomenout.
Nečekejte příliš dlouho
Nečekejte, až budou vaši zaměstnanci nuceni pracovat na chodbě, protože už firma ze současných prostor vyrostla. Pokud cítíte, že se vaše potřeby a požadavky na pracovní prostor změnily, příliš dlouho neváhejte. Pouze tak zajistíte, že stěhování proběhne hladce a neohrozí již rozběhlé procesy.
Stěhování si dobře naplánujte
Než se do čehokoli pustíte, rozvrhněte si podrobnou časovou osu a položte si následující otázky: Bude potřeba nové místo renovovat či jinak připravit, než se do něj přestěhujete? A kdy budou tyto práce probíhat? Zamyslete se i nad zdánlivými drobnostmi, jako je zavedení internetu či telefonní linky, zabezpečení a přístupy do budovy, obstarání nového vybavení, vybrání vhodné stěhovací firmy a administrativa spojená se změnou firemní adresy.
Ve STĚHOVÁNÍ Praha máme se stěhováním firem řadu zkušeností, a to od menších podnikatelů až po velké firmy a státní podniky. Proto víme, že základem úspěchu je mít jasný plán. Především u větších firem si přímo do firmy pozvěte na obhlídku obchodního zástupce. Ten vám vypracuje přesnou cenovou nabídku a poradí v případech, se kterými si nebudete vědět rady.
Několik týdnů před stěhováním se pak připravuje harmonogram prací. Díky tomu přesně budete vědět, kdy se stěhuje která kancelář, který nábytek se stěhuje s vámi, který zůstává i kam půjde nové vybavení. Především tak ale zajistíte, že stěhování bude moci probíhat v časech mimo pracovní dobu vašich zaměstnanců, takže nijak neohrozí chod firmy. Firmu také můžete postupně stěhovat o víkendech a svátcích.
V neposlední řadě je vhodné sepsat si inventář a nábytek i jednotlivé krabice řádně označit, aby hladce doputovaly na nové místo. I tohle všechno ale můžete nechat na profesionálech, kteří celou vaši firmu zabalí, vše systematicky rozřadí, pečlivě označí a znovu vybalí na novém místě. Ve STĚHOVÁNÍ Praha jsme takto stěhovali například AVAST SOFTWARE, zaměstnance Kooperativa pojišťovny nebo E.ON Česká republika. Jak nám to šlo si přečtěte v našich referencích.
Tip: Zajímá vás ještě více podrobností? Přečtěte si náš ukázkový harmonogram jak probíhá stěhování firmy.
Dejte včas vědět zaměstnancům i klientům
O stěhování mluvte se svými zaměstnanci a dejte jim čas, aby se na něj stihli připravit. Co nejdříve jim sdělte přesné datum a čas, kdy se mají přemístit na nové pracoviště, co si mají zabalit a co nechat na stěhovací firmě. Nezapomeňte komunikovat také s klienty a zákazníky a ujistěte je, že stěhování vaše podnikání nijak nenaruší.