Reference naší stěhovací firmy - Stěhování firem a kanceláří
Máme za sebou již tisíce úspěšných stěhování. Ke každé zakázce přistupujeme stejně, bez ohledu na její velikost. Dokážeme přestěhovat jakékoli předměty po celé Evropě – rychle, spolehlivě a bezpečně.
- Stěhování domácností
- Stěhování firem a kanceláří
- Mezinárodní stěhování
- Stěhování archivů a knihovních fondů
- Stěhování těžkých břemen
- Stěhování uměleckých předmětů
Co říkají klienti o stěhování s námi?
Přečtěte si reference na stěhování firem a kanceláří a rozšiřte řady našich spokojených zákazníků.
Ministerstvo obrany
S Ministerstvem obrany České republiky jsme navázali spolupráci až do roku 2022. Po dobu následujících tří let pro něj budeme zajišťovat veškeré stěhovací služby tak, jak to umíme nejlépe. Věříme, že Ministerstvo ocení kvalitu našich služeb a spolupráce bude přínosem pro obě strany. Jsme rádi, že se na nás spoléhá tak významný klient a těšíme se na spolupráci.
Všeobecná zdravotní pojišťovna
Do roku 2024 budeme zajišťovat veškeré stěhovací služby pro největší zdravotní pojišťovnu v České republice. A do první akce jsme se pustili hned v červenci. Téměř celý měsíc jsme stěhovali archivní spisy a sváželi je z několika poboček do centrálního archivu.
LUKOIL
Nechcete si se stěhováním vůbec lámat hlavu? Pak můžete využít naši pomoc stejně jako vedoucí zaměstnanci společnosti LUKOIL. V dubnu jsme se postarali o vše od balení osobních věcí, oblečení, kuchyňského vybavení, elektroniky a křehkých předmětů přes přesun nábytku až po opětovné vybalení a uvedení věcí do chodu. Díky tomu se mohli plně soustředit jen na svoji práci.
AMI Communications
Co se dá stihnout za jeden únorový týden? My jsme se postarali o několikanásobný přesun pracovních míst. V ústředí firmy AMI Communications na Starém Městě jsme stěhovali kancelářský nábytek, IT, osobní věci i firemní dokumentaci. Vysloužilé vybavení jsme zlikvidovali a staré dokumenty skartovali.
Pojišťovna České spořitelny
V lednu 2019 jsme úspěšně přestěhovali Pojišťovnu České spořitelny z Prahy 4 na Prahu 8. Během 7 dnů jsme vše naplánovali, zorganizovali, přesunuli kancelářský nábytek i sklady. Osobní věci a firemní dokumenty jsme stěhovali v zapečetěných přepravkách, v tzv. bezpečném režimu, a veškerou elektroniku rovnou zprovoznili. Zaměstnanci se tak mohli ihned pustit do práce, aniž by řešili zapojení IT do systému.
Policie České republiky
Na konci roku 2018 jsme zajistili kompletní stěhování pro našeho smluvního partnera – Policii České republiky. Postarali jsme se o přesun většího množství vybavení a zařídili vše, co s převozem nábytku souviselo. Strážci zákona se tak mohli v hektickém čase kolem Vánoc soustředit pouze na svoji práci.