Reference naší stěhovací firmy
Máme za sebou již tisíce úspěšných stěhování. Ke každé zakázce přistupujeme stejně, bez ohledu na její velikost. Dokážeme přestěhovat jakékoli předměty po celé Evropě – rychle, spolehlivě a bezpečně.
- Stěhování domácností
- Stěhování firem a kanceláří
- Mezinárodní stěhování
- Stěhování archivů a knihovních fondů
- Stěhování těžkých břemen
- Stěhování uměleckých předmětů
Co říkají klienti o stěhování s námi?
PRAŽSKÁ SOCIÁLNÍ SPRÁVA
V průběhu února a března jsme přestěhovali Pražskou správu sociálního zabezpečení v rámci akce „kulový blesk“. Stěhovali jsme zaměstnance mezi třemi pobočkami v Praze, a nejen vzhledem k protiepidemickým opatřením se jednalo o velmi náročnou akci. Poradili jsme si s kancelářským nábytkem i osobními věcmi zaměstnanců, největší výzvou ale bylo stěhování archivu a spisů. Toto obrovské množství dokumentů jsme stěhovali ve speciálním zabezpečeném režimu, aby ze spisů neunikl ani řádek. Vše jsme na nové místo dopravili v bezpečí, bez ztráty či poškození jediné složky a předem stanovený harmonogram jsme dodrželi do puntíku.
Metrostav
Když se společnost Metrostav rozhodla k rekonstrukci rezidenčního domu, postarali jsme se o vystěhování bytových jednotek. Jednalo se o tzv. full servis službu, takže jsme zařídili kompletní přestěhování do posledního hrnečku: nejprve jsme vše zabalili do krabic, opatrně jsme demontovali a zabalili nábytek, a nakonec jsme veškeré věci převezli do našich skladových prostor, kde čekají na dokončení rekonstrukce. Poté věci opět nastěhujeme zpět, kde smontujeme nábytek a vybalíme tak, jako by se nikdy nestěhovalo.
BETSYS
V prosinci 2020 jsme se postarali o kompletní přestěhování společnosti BETSYS z Prahy 3 na Prahu 8. Na místě jsme demontovali nábytek a pečlivě jsme zabalili veškeré IT vybavení i elektroniku tak, aby byla po celou cestu v bezpečí. Společnosti jsme samozřejmě zapůjčili také krabice na stěhování, díky kterým každá věc úspěšně dorazila na nové místo. Ne všechno ale putovalo do nového sídla, a tak jsme zařídili také ekologickou likvidaci nepotřebného majetku.
Česká televize
V říjnu jsme pro Českou televizi zajistili výměnu reportérů v rámci Evropské unie. Jednalo se o kompletní službu „door to door“ – veškeré věci, včetně osobních, jsme na místě zabalili, vypracovali jejich přesný seznam a poté vše přestěhovali na nové místo tak, abychom klientovi stěhování co nejvíce ulehčili. Vzhledem k aktuální situaci musel celý stěhovací tým pravidelně podstupovat také testy na COVID-19. I za ztížených podmínek jsme všechny reportéry zdárně přestěhovali do jejich nových destinací po celé Evropě a všichni byli nadmíru spokojeni. Dnes už je můžete sledovat na obrazovkách České televize v reportážích z Bruselu, Berlína, Říma a dalších evropských měst.
Státní oblastní archiv v Praze
Pro Státní oblastní archiv v Praze jsme od srpna do září přestěhovali na 5 kilometrů archiválií a knih z knihovního fondu do centrálního depozitáře ve Středočeském kraji. Bylo nanejvýš důležité, aby se jednotlivé archiválie a knihy nepomíchaly. Spisy jsme proto vždy opatrně vyndali z regálů, pečlivě označili a uložili na speciální přepravní vozíky. Po převozu do jejich nového domova jsme je opět stejně pečlivě a systematicky ukládali do regálů přesně podle jejich původního uložení až do poslední knížky. Během dvouměsíčního stěhování jsme nezaměnili jedinou položku a neohnuli jedinou stránku.
Česká podnikatelská pojišťovna
Horký červenec spolu s Českou podnikatelskou pojišťovnou nám přichystali náročnou, ale o to zajímavější výzvu. Během 14 dní jsme v rámci sídla na Praze 8 zajistili kompletní přestěhování pracovních míst tak, aby vyhovovala novému vnitřnímu uspořádání a přitom nedošlo k žádnému omezení činnosti pracovníků. Veškeré práce proto probíhaly v pozdních odpoledních a večerních hodinách, ve kterých jsme přestěhovali 200 pracovních míst v budově a ještě několik dalších kanceláří po Praze.
Tápete v tom, jak dlouho stěhování potrvá, jaký vůz potřebujete a kolik to všechno bude stát?